fredag, september 23

Ecuador, Baños

fotograf: MOI

hej ny (dålig) kamera!



kommer ni ihåg när jag blev attackerad av en tallrik?


litet swingjump

rätt snygg dykstil va?

 *vinkar hysteriskt* JAG LEVER





stort swingjump

lisette funderar på om det här verkligen är en bra idé
do NOT look down

Från tropiskt till mer subtropiskt, om jag inte missminner mig. Baños, en vanlig semesterort för äventyrslystna          ecuadorianer. Rafting, ridning, canoying, mountainbike osv osv. Vi bodde på hostel en vecka där vi lagade maten själva, hade spanskalektioner, trollbands av dom omgivande bergen, tittade på första säsongen av Lost, cyklade mountainbike (neråt, på en stor väg, inte speciellt spännande), kollade på vattenfall, körde rafting igen, canoying (bilder på det kommer i separat inlägg), gick på massage, hoppade swingjump (typ av bungyjump men lite mesigare), badade i hett mineralbad kl 06.00 på morgonen.


ps. jag fegade ur på det stora swingjumpet.


skrev faktiskt några inlägg när vi var i Baños (det regnade en del):
här
här
här
här
här
här

Inga kommentarer: