lördag, oktober 16

Regn och vattenfallsklattring i Baños.

Alltsa, ni ar helt oerhort daliga pa att kommentera maste jag saga. Har ni overgett mig allihopa? Halloooo?


Idag har vi hursomhelst testat canoying. Woh, sa kul! Och gud vad snygga vi var. Armlosa vatdrakter, illgula regntrojor, roda hjalmar och sa blojliknande selar. Kunde inte ta med kameran for den ar inte vattentat, men ska forsoka sno nagon annans bilder. Hur som helst sa innebar canoying att man klattrar nedfor vattenfall. Var dock inte sa himla mycket vatten i dom vattenfall som vi klattrade i, och det var bara en kort stund som man faktiskt klattrade i strommande vatten. Men det var oftast sjukt brant, rakt ner och ibland lutade det en aning inat, och sa var det ju halt saklart. Ah, sjukt kul ar allt jag kan saga.

Nu pa eftermiddagen har vi inte gjort sarskilt mycket, atit lunch och forsokt duscha (lyckades ej, fanns inget varmvatten). Ska nog bara hanga runt resten av dagen, ar inte sa kul vader ute. Ikvall kan det nog dock bli nagon liten utgang, har ledig dag imorgon.


tjing

1 kommentar:

Evelin sa...

I'm heeere! Och jag läääser!

Vattenfallsklättring låter väl helt okej, men inget emot min fantastiskt spännande dag som har innehållit tvättning, plugg, promenad, tacos och Pretty woman.

...

Mm.