måndag, september 5

i'm not singing in the rain.


Det är tur att vi bor uppe på fjället, annars skulle vi troligtvis varit översvämmade för flera timmar sen. Helt-jäkla-sjukt hur mycket det regnar. Jag vaknade runt klockan tre i natt och hörde hur ösregnet trummade på taket. Jag vaknade strax före nio och hörde samma sak. Nu, det regnar fortfarande. Och det är inget blygt litet duggregn vi pratar om, oh nej, det här är regnet som äger alla regnfester ni kan tänka er. Alfaregnet framför alla.


Själv är man ju fortfarande förkyld, så jag sitter ändå inne. Japp, kände att det här med ledig helg + måndag och behöva göra en massa roliga saker, skulle bli lite jobbigt. Bättre att bli superförkyld! Så, lördagen ägnade jag åt min dator, igår såg jag tre Mad Men-avsnitt, fyra filmer och läste en Veckorevyn. Näringsintaget bestod av yogurt, blåbärssoppa, polarkaka, glass, en fantaburk och för mycket te. Idag har jag sett på nyheterna, Grey's, läst bloggar. Försökte dricka kaffe med det var blä med förkylningssmaklökar. Jag vill plugga och fixa diskmaskinen och borde nog städa lite och laga riktig mat, men tyvärr ligger snoret i vägen för alla impulser som hjärnan försöker sända. alltsååååååååååååååååååååååå

Inga kommentarer: