torsdag, september 22

Ecuador, Teña



fotograf: blandat

blommor som gör att det ser ut som att man har en pussmun. fniss

jag antar att saker verkar roligare än vad dom är när man är varm och trött och jävligt trött på djungelvandringar

förstå vår förtsjusning när det fanns RIKTIGA HERR NILSSONS i träden?



Efter att ha bott mitt ute i djungeln åkte vi till en mer civiliserad version. Fortfarande varmt, fuktigt och mygg mitt på dagen, men med affärer och toaletter och människor och bilar och drinkar. Bodde på hostel med luftkonditionering och gjorde dagsaktiviteter som rafting, kajak, grottvandring. Plus att vi hade ännu en djungelvandring, som många skippade, men jag skulle minsann vara duktig och vara med. Detta ledde till att dom andra låg inomhus med luftkonditionering och tittade på dvd-boxar med Grey's medan jag lallade runt i djungeln och tappade min kamera med ca 700 bilder. Jättedåligt val det där.

Inte många bilder från dom här dagarna, men lägger upp ett separat inlägg med raftingen.

Inga kommentarer: