måndag, september 26

tale as old as time, song as old as rhyme.

Lyssnar på powerballader (celine, mariah, whitney, nivetsådär), funderar på att borsta tänderna och dejta kudden. Lilla huvudet gör ont, pluggade ganska många timmar på eftermiddagen och min hjärna verkar inte helt van med det här att koncentrera sig som faen = hej huvudvärk. Kapitel 4 - the Central Processing Unit, alltså centralprocessorn och hur den fungerar med minne och disk och moderkort och mikroprocessor och bits och bytes och binära systemet och koder och RAM och ROM och kontrollenhet och aritmetisk/logisk enhet, ochsåvidare. På engelska också, jajemen. Men kuuul är det ju.

Imorgon kommer pappa upp och hälsar på över dagen, jag hoppas att jag kommer upp ur sängen. Körde cirkelpass med fokus på ben igår och så var jag måndagshurtig med ett corepass kl 08.00 i morse. Förväntar mig inte att vakna upp med full rörlighet med andra ord.

Inga kommentarer: