tisdag, september 6

somebody told the stars, you're not coming out tonight, and so they found a place to hide.

Idag var jag back in business = lämnade soffan efter tre dagars isolering. Jobb! Dagen förflöt utan större problem, förutom en aning överdriven snorproduktion i kombination med huvudvärk på förmiddagen och en djävusk hosta hela dagen. När jag kom hem hade ingen lagat diskmaskinen, så jag fick vackert ställa mig och handdiska en överfull diskmaskin + lite till. Jaaameeen när jag ändå var uppe i varv så städade jag igenom hela lägenheten också, japp. Hade egentligen tänkt att göra det imorgon (när jag är ledig, igen), men tänk vad glad jag kommer bli imorgon när jag kliver upp och allt är städat och fint. mHHHHm. Då kan jag ju ägna hela dagen åt att plugga (eftersom att jag endast läst en kapitel i boken och kursen började för en vecka sen...), GUD VAD BRA.


nattinatti

Inga kommentarer: