tisdag, oktober 19

adrenalin, eller nagot sant?

(Gaaah,, alla bilder utom en ar felvanda, men jag orkar inte ladda upp dom igen. Ni var vrida pa huvudena. Daliga ar dom ocksa, haaatar min kamera.)



bron vi hoppade ifran,

jag star uppe pa racket, redo att hoppa,

jag dyker ut,

jag dinglar i luften och vinkar, (enda rattvanda bilden)

Pernille dinglar i luften och vinkar,

Wohooow! Idag har vi cyklat mountainbike, och gjort swingjump. Mountainbike var val inte sa jattespannande, mina vaxlar fungerade inte sa jag var ganska glad att det bara var nerat och platt. Men swingjump. Ungefar som bungyjump, man dyker ut med huvudet fore men hamnar inte upp och ner (som ni ser pa bilderna). Det gar inte att forklara kanslan nar man kastar sig ut, eller det som rusar genom kroppen dom sekunder man faller fritt. Awesome, ar val det enklaste man kan saga. Det var bara 35-40 meter, men imorgon kanske vi ska ta bussen till ett hopp dar det ar 100 m. Woa, later galet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är tuff som törs vara med på allt. Har sett dina bilder , har nu fått nackspärr . Idag 0 grader o det blåser Ha de så bra Kaj o Mormor

Anonym sa...

ANNA!!!!!!!!!! Det är 2 dm snö i Sälen !!! Mormor