måndag, april 13

Spännande morgondag.

Styr conversen mot vår kära huvudstad imorgon. Uppdrag? Studentklänning. Of course. Ska bli väldigt trevligt eftersom att jag äääälskar Stockholm, men har gjort en gigantisk miss och kommer att missa Liverpool imorgon kväll. Tar sista tåget hem (19.44) och kommer alltså inte till Säter förrän kl 22. MAH.


Nu ska jag sova. Måste vara ordentligt utvilad, för det känns som att jag ger mig ut på ett självmordsuppdrag. Vet att hälften av klänningarna kommer vara för långa och omöjliga att sy upp. Eller nåt. Men jag är iallafall mentalt förberedd. "it takes time to find the perfect dress" som en mycket klok vän precis skrev. Och så ska jag ju få köpa skor. SKOR. Wiho. Har extremt svårt att se mig själv i en vit klänning, men ska väga upp det med skorna hade jag tänkt. We'll see.


Ja, tuff dag framför mig alltså. Klänningsshoppande och fotboll. Huh. (Saknar ni bloggen imorgon, så kommer jag troligvis att twittra. See you there.)
-

Inga kommentarer: