måndag, april 20

MÅÅÅNDAAAAAG.


Känner mig lite back in business faktiskt. Lite NU JÄKLAR TAR VI DET HÄR. Tror att jag isolerade mig lite väl under lovet, jag är inte så jätteintressant att prata med i längden liksom. Och idag fick jag TRÄFFA MÄNNISKOR. Delar av min älskade klass. Världens bästa Erika! Vi planerade utgång på löööördag. Ska bara köpa rött läppstift så är jag och min spetsbody redo att rock my little heart out. Eller nåt.


Nu ska jag städa mitt rum för jag hittar faktiskt inte golvet. Och då överdriver jag inte. Hur kan jag äga såhär mycket kläder men ändå aldrig ha något att ta på mig? Jävligt mystiskt.



(Eller så beror denna uppgång på att jag nyss drack kaffe, jag vet faktiskt inte riktigt.)


Ps. Bilden är från Stockholm förra tisdagen.
-

1 kommentar:

erika sa...

JAG OCH VÄRLDENS BÄSTA ANNA HÖGLUND GÖR STAN OCH LITE TILL! :DDD FUCKING BÄST DU ÄR! :D