måndag, april 20

Do you got what it takes?

Till alla mina hemliga beundrare där ute. En liten lista på egenskaper jag söker hos eventuell framtida b-friend. Du ska;


- Inte bli sur när jag säger att Johnny Depp är den sexigaste varelsen som någonsin gått på denna jord (och förstå att detta inte är något hot på något vis. Och ja, du får självklart säga att Angelina Jolie är så fruktansvärt het/sexigaste varelsen som någonsin gått på denna jord/whatever).

- Se ut som en badboy men inte vara en badboy. (Fast kanske ibland.)

- Inte kalla mig för gosegumman eller dylikt.

- Tycka om mig fast jag är besatt av skor, nagellack och Pirates of the Caribbean.

- Vara hejdlöst kär i mig och dyrka marken där jag går, men ändå inte vara tofflig.

- Ha en blick som får mina ben att vika sig.


Typ så.


Tror du att du är man nog att uppfylla dessa krav? Ja. Då vet du ju hur du kan nå mig.
-

Inga kommentarer: