onsdag, april 15

Heartbreaking tuesday.

Gårdagen i punkform;


- Provade en miljon klänningar, alla var för långa eller för söta.
- Slutade med att jag åkt till Stockholm för att köpa cool och unik klänning, men köpte en vit totalbasic sak på MQ. (!)
- Solen lyste och himlen var klarblå från klockan 14.
- Kompenserade basic klänning med FANTASTISKA skor från Topshop.
- Köpte mina kära skor från Vagabond.
- Köpte svart spetsbody (you sexy thing...)
- Tåg hem, med direkta sms-rapporter från Liverpoolmatchen. När det blev 2-0 var jag millimeter från att hoppa upp och dansa i tågvagnen.
- Kom hem, kastade mig i bilen och åkte till morfar för att se sista halvlek.
- Sjukaste fotbollsmatchen ever (slog nästan finalen mot Milan) men det slutade hemskt. Vi slogs in i det sista. Gav allt. Och lite till.
- Åkte hem och la mig, knäckt efter fotbollen.


Omtumlande gårdag. Fotbollen känns fortfarande hemsk. Hemskhemskhemsk. Buh.
-

2 kommentarer:

erika sa...

cheap monday spetsbody? :D vill se klänningen! :D

ikapika sa...

p.s skorna var assnygg! ;D