fredag, april 17

Ni har väl ändå inget annat för er?

Är ensam hemma hos pappa. Alltså bredvid skogen, ganska öde, och mitt bland åkrarna. Tittade på Criminal Minds när jag kom hem från jobbet. Hur galet jäkla livrädd var jag när jag skulle gå ut med hundarna för en timme sedan? Haha, hade pannlampa och allt, men fan vad mörkt det var. Nu är iallafall både jag och hundarna säkert inlåsta från galna seriemördare. (I hope.)


Ska dessutom vara ensam här hela helgen. Så, om ni känner att ni har tråkigt eller så, får ni ju faktiskt gärna hälsa på mig. Imorgon jobbar jag (14-22), men på lördag är jag ledig hela dagen. Wiiiie! Kom och hälsa på Anna ute på landet. Ja? Ja? Jaaa vad kul ni tycker att det låter. Wiiiie. Då ses vi då. Bra?


Nu måste jag hoppa i sängen innan jag somnar sittande på golvet med datorn i knän. Godnaaaaaatt.
-

Inga kommentarer: