måndag, april 13

Sååååå fiiiiiiint. Buhu. HAHA. Hm.

Sitter med mitt kaffe och fnissar hysteriskt för mig själv när jag läser Hannapees blogg. Lyssnar samtidigt på Westlife och sjunger lite ibland och nästan fäller en tår (lyssnar faktiskt på "The Love Album") och känner mig allmänt ambivalent (fina ord använder jag också).

some say looooooove,
it is a hunger
an endless, aching need
I say loooooooove,
it is a flower
and you, its only seed



I don't know what to do and
I'm aaaalways in the dark
we're living in a powder keg
and giving off spaaaarks
I really need you toniiiiiight
foreeeever's gonna to start toniiiiiight



Nu har jag gått in på "Allow us to be Frank" och jag tror på riktigt att jag håller på att bli galen.

tell me quick,
ain’t love a kick in the heaaaaaad?



HERREGUD
-

Inga kommentarer: