torsdag, april 9

Living on the edge?

AAAH HÅRÅNGEST.


Fast egentligen inte. Jag har inte tänkt att göra några drastiska ändringar gällande klippningen, men ändå får jag panik och tänker "det är NU det är dags för en förändring, ge mig en lugg!". Eller nåt. (Det är ju så gaaalet snyggt med en riktigt rockigt tung hellugg. Dock vet jag att jag kommer svära tungan av mig när jag ska stå där varje dag och fixa den där saken som hänger ner i ögonen på mig hela tiden och bara jävlas. ) Jag är i en lite farligt rastlös period så risken finns dessutom att jag sätter mig i stolen och säger "gör vad du vill" och kommer hem med en kortklippt page. Man vet aldrig.


Jag antar att ni alla kommer att sitta hemma vid datorerna och med SPÄNNING vänta på nästa blogguppdatering. Jag känner er mina vänner. Ni bara älskar mig.
-

Inga kommentarer: