lördag, april 4

Det är ju nästan så att man fäller en tår.

























... och på tal om Liverpool så skrev Steven Gerrard på ett nytt kontrakt igår.


”Det var det här jag ville. Jag vill stanna hos Liverpool under
resten av min karriär.

Jag har hela tiden sagt att så länge klubben ville ha mig, så ville
jag stanna i Liverpool. Jag har varit en supporter under hela mitt
liv och det kommer att vara fantastiskt att, i slutet av min karriär,
kunna säga att jag har varit i Liverpool hela vägen.

Det viktigaste är att nå framgång och jag vill uppnå framgång
med klubben jag älskar. Om vi kan vinna fler troféer tillsammans
så kommer jag att bli väldigt lycklig."



(Och dessutom var det nya domstolsförhandlingar angående "händelserna" den 29 december. Hm. Det behöver vi ju egentligen inte prata om. Blir så dålig stämning då.)
-

Inga kommentarer: