torsdag, juni 16

I am, I'm too fabulous, I'm so fierce that it's so nuts.




Vet ni hur länge sen det var jag tog kort på mig själv i spegeln!? Sjuuuukt länge sen, men idag tänkte jag att jag skulle ägna mig åt lite narcissism à la maximum och ge er dagens outfit + dagens nyfriserade hår. Ojoj, hörde jag någon som drog efter andan? Dock har jag en misstanke om att jag faktiskt aldrig kommer kunna bli en riktig bloggare, för det där med att fånga mig själv på bild är verkligenverkligen inte min grej. Så ni får lov att ursäkta mina ganska krystade fotoposer.

Håret blev inget särskilt, men en välbehövlig uppfräschning, och så fick jag fina lockar av Emma. Som dessutom sa att hon tyckte att jag hade fina kläder, att det stod lite från det vanliga modet här uppe. Då jag blev jag glad, det var fint sagt! Ibland känner jag mig lite missanpassad när jag kommer med långklänning, en hög midja eller kanske ett par höga klackar. Många här uppe klär sig klart mer åt streethållet, som är sjukt snyggt, men det är inte jag. Och även om jag känner mig trygg i mina kläder ändå, så är det ju trevligt att få en uppskattande kommentar från någon annan. Right?


Oj, nu började jag svamla, det var inte alls meningen. Hursomhelst, jag tog min nya lockar och åkte ner till byn (man vill ju visa upp sig liksom). Kastade lite med håret på apoteket där jag köpte specialschampoo till min kliande hårbotten, på systemet där jag köpte några öl, och sen på Ica där jag köpte mat (nej det menar du inte?). Nu har jag landat hemma igen och blinkar lite till mig själv i spegeln när jag går förbi.

1 kommentar:

Evelin sa...

Men ÄNTLIGEN ordentliga bilder på luggen! Vet du hur länge jag har väntat på det eller? Sjukt snyggt i alla fall.



PS. Är det stalker-varning på att kommentera två gånger samma dag?

PS 2. En accent är åt fel håll i texten. Gissa vilken. (Ja, jag var tvungen.) Märks att det var ett tag sen du läste franska.

PS 3. Du är snygg.