torsdag, juni 16

oh I wish I was a punkrocker with flowers on my dress.

Beställde den här fantastiska klänningen från H&M härom veckan, men den var inte riktigt som jag hade tänkt mig så den fick åka tillbaka. Beställde istället klänningen nedan, tänkte att den skulle bli fin till midsommar. Är ju i vanliga fall inte särskilt blommig och ljus men nu jäklar ska jag fira midsommar ORDENTLIGT, och då ska det faen vara blommigt.
  Tyvärr måste dom sända med supersega Schenker istället för posten, och Schenker kör bara till Sälen vissa dagar (.....) så jag är lite orolig att inte mina fina blommor ska hinna upp hit. Har ringt H&M:s kundtjänst både igår och idag, ringt till Schenker, paniktittat på alternativa klänningar hos Nelly... Ja, överreagerat lite helt enkelt. Men, om paketet är i Borlänge på onsdag så kan det komma upp hit på torsdag. KOM IGEN NU H&M. Annars måste jag stämma er för utebliven midsommar.




Inga kommentarer: