söndag, juni 19

just another sunday.

Mitt försök till att gå och lägga mig tidigt igår för att ta igen dyrbar förlorad sömn (dvs somna innan kl 22) gick inte riktigt hem hos mina närmaste. Felicia ringde preciiis när jag var halvvägs till drömlandet, och preciiiiis när jag nästan somnat om igen så skickade mamma sms (när hände det senast att jag låg i sängen innan mamma liksom?). Jag veeet att jag får skylla mig själv som inte stängde av ljudet, men det var ju faktiskt lördag och man vill ju inte riskera att missa eventuella fem-i-två-samtal (hehee).
  Somnade kanske 22.30 iallafall, och vaknade därmed utvilad imorse! Nu har jag dock kraschat i soffan efter jobbet och känner mig nästan lika trött som igår. Illa. Funderar på att tvinga ut mig på en powerwalk för att sedan helt ägna mig åt att ligga i soffan resten av söndagen och inte göra något vettigt alls.

Inga kommentarer: