onsdag, juni 8

jag har fått kli.




Det kliar i min hårbotten. Nej förresten, DET KLIAR I MIN HÅRBOTTEN. Jag har eksem (antar jag) på flera ställen som jag inte kan låta bli att klia upp gång på gång på gång. Vad göra? Sluta klia kanske kan vara en lösning. Har inte mjäll, bara eksem. Kan det vara atopiska eksem som bestämt sig för att debutera i hårbotten?

Tänk om jag jag löss! Gud, vad äckligt. Men det borde jag väl ha sett?  


Har dessutom två mycket irriterande flugor som helt oinbjudna flyttat in och nu surrar omkring mig precis hela tiden. Det spelar ingen roll om jag är i köket ellet i vardagsrummet, om jag äter eller ser på tv eller stirrar rakt ut i luften, dom är på mig hela tiden. Tama flugor, är det ett skämt eller?


Ni kanske tycker jag verkar en aning irriterad? Jag började dagen med yoga, (ett privat pass blev det dessutom för det var bara jag och instuktören), och det är ju väldigt bra, men så sprang jag in på jobbet för att ringa ett samtal och det var inte särskilt bra. Grrr sa jag då och humöret fick sig en knuff och ramlade.

Fast nu är jag egentligen inte alls på dåligt humör, jag råkade bara fastna i soffan med datorn.

Inga kommentarer: