onsdag, juni 15

här har jag längtat bort, här har jag känt mig fri.

Är det någon av er som oroar sig för mig? Som tycker att det kniper lite ihjärtat vid tanken på att jag kanske sitter här uppe i ett heldött Sälen och bara har det överjävligt tråkigt hela tiden? Don't you worry about a thing. Jag har det så bra! Jag förundras över hur fina människor jag lär känna. Nya fantastiska människor under vintern som förgyllt mitt liv så oerhört mycket och som alltid kommer finnas i mitt hjärta, och nu är det helt nya fantastiska människor igen. Jag vet inte hur det går till, men plötsligt sitter jag där och skrattar med personer som nyss var helt främmande men nu vet vi saker om varandras liv och vi skickar sms och vi ses igen. Äter middag, pratar, fikar, dricker vin, skrattar, viftar bort myggor, skrattar lite till. Det regnar mycket, men jag älskar mitt Sälen och allt som finns här.

Inga kommentarer: