söndag, juni 26

it was a partynight.

HEJ

Har ni överlevt helgen och all dess dekadens?

Jag hade en oooooerhört bra midsommarkväll, det var partytält och långbord och grillar och öl och tequila och rosé och rödvin och snaps och cigaretter, människor ramlade och ramlade ut, ett klädbyte krävdes, regnet hällde, regnet försvann, det dansades vilt, HÄRJ. Sälen kan, det kan ni vara säkra på.

Jag mådde helvete när jag vaknade igår, åh vilket illamående. Tog mig igenom en dusch, blev serverad en himmelsk fet brunchmacka, soffhängde med Madicken på tv:n, hade allmän superångest inför att behöva tvinga mig till jobbet. Men, så fort jag kom till jobbet blev jag helt återställd och var superpiggelin resten av dagen. Det ni!

Jobbat idag också, 8.30-16.30, nu njuter jag av soffan och har kört en bloggkoll. Måste packa, för imorgon blir det jobb och sen hem mot södra Dalarna, en veckas semester, PEACE&LOVE.

Inga kommentarer: