lördag, juni 18

it was a partynight.

Huh.

Lite trött idag. Körde speed-stängning igår (heh var i princip klar halv åtta...) och rusade sedan hem för att släppa ut håret och dra ett vinglas. Sen vidare till liten förfest och sen Gustav. Mycket trevligt! Haha, det konstigaste under kvällen var när jag stod och pratade med en kille som jag känner igen som kund liksom, men inte har en aning om vad han heter. Han sa att han och hans kompis (som jag också känner igen från jobbet) brukade säga att jag verkade som en sån där tjej som man gärna skulle ha som flickvän, men sen fick dom reda på hur gammal jag är och då var det flera år yngre än vad dom trodde, så då ändrade dom sig. Haha den dissen!?

Hursomhelst, jag känner att jag har sovit för lite och mina vätskenivåer har understigit ett kritiskt streck, men jag måste faktiskt duscha och sen jobba 14-21. tjihooo


Ja, förresten, det regnar här i Sälen. Idag. Vaaaarje dag.

Inga kommentarer: