onsdag, september 29

berattarformaga ur funktion, tyvarr.

¡hola!

Tillbaka i Quito efter nagra helt otroliga dagar. Cotopaxi var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv (och da overdriver jag inte), och sen har vi vandrat i tre dagar och det har varit helt fantastiskt. Onskar att jag kunde ladda upp bilder men datorn har ingen plars for mitt kameraminneskort. Och jag orkar faktiskt inte skriva med detaljerat vad vi gjort. Sorry! Far bli nagon jattereseberattelse nar jag kommer hem eller nat. Har hogljudd spansk sapa i bakgrunden, nagon som sagar och valdigt lagt blodsocker. Ar pa daligt berattarhumor. Reseblogg inte min grej kanske...

Ikvall kanske det blir ladies night igen (efter middag, dusch och tvatthamtning), och imorgon drar vi vidare till Otavalo for ridning, en av Sydamerikas storsta marknader och lite vandring.


Hoppas ni mar bra allihopa!

1 kommentar:

Pernilla- sa...

Hoppas verkligen att du skriver dagbok så att jag inte går glipp av någonting du gör! Har kanske köpt en julklapp till dig.. eller kanske inte ;) haha, den som lever får se. Tänker på dig. LOVE