onsdag, september 8

let's res.

Koh Lanta, Thailand, mars 09

Igår bokade vi. 17 november kl 13.15 lyfter planet mot Moskva.

....?

Har ni hört talas om en mellanlandning, HALLÅ?


För att vara mindre exakt så lyfter planet mot Bangkok. Ojoj. Eventuell resplan: landar i Bangkok --> Koh Samet några dagar --> hyr ett hus i Mae Pim en vecka --> avslutar med någon dag i Bangkok. Ressällskap? Mamma, Mattias, lillebror, mormor, födelsedagsfirande Kaj.


Så alltså: Ecuador 15 sept-13 nov (två nätter i Miami med där), Thailand 17 nov-2 dec. Och så troligtvis upp till Sälen 5:e december.


Tråkig höst. Stackars mig.

1 kommentar:

Felicia K sa...

ja fyfan Anna vad tråkigt du ska ha!!! Eh... glömde jag säga JAG OGILLAR DIG just nu..? fast nee det gör jag inte! Men jag är bara "liiiite" avis, fifan Anna ;) ha så kul och så hoppas jag väl att vi lyckas ses om ett halvår i alla fall! haha