torsdag, september 23

Ecuador, torsdag.

¡Hola!

Far total blockering sa fort jag ska satta mig och skriva. Vad vill ni veta?

Den har veckan har vi gatt i skolan och haft spanskalektioner. Skumt att ha lektioner och laxor, var ju over ett ar sedan jag holl pa med sant. Vi bor i vardfamilj ocksa, jag och Georgie (fran australien) och Nanna (fran Danmark) bor tillsammans. Helt okej. Men maten har i Ecuador ar helt vardelos! Samma soppa till foratt bade lunch och middag. Sen ar maten utan smak och knappt nagot att tugga. Inte ackligt, men inte gott.

Igar var det ladies night, fria drinkar 20-22. En aning bakis idag.

Pa lordag ska vi antligen ivag fran Quito och borja aventyra. Forst Cotopaxi (vulkanen) pa lordag och sen ska vi vandra i tre dagar. Och rida!

Sorry for ganska trakig svenska, men pratar inte alls svenska har, bara engelska och forsoker med spanska. Och sa forsoker jag forsta danskarna, men det gar typ inte.

Nu maste jag dra mig tillbaka till skolan. Buuuh.

Kommentera garna! Kanske kommer till dator imorgon, annars blir det inte forran nasta onsdag.

ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna! Kul att du uppdaterar. Du verkar ha det bra. Hur varmt är det? Saknar dig! Det är tråkigt att komma till Säter och inte ha dig att besöka. Njut så länge det varar! <3 /linnsan (m)

Anonym sa...

Oh jag skulle också vilja resa runt o träffa lite folk.. blir sjuk sugen! Du skulle packat ner lite hushållsost och vaniljyoghurt i din lilla rygga ;) Saknar dig så enormt mycket Anna! Ta hand om dig nu!! Btw, ett jävligt bra förslag.. Börja plugga i Karlstad med mig i höst..??!! JA! LOVE YOU FOREVER MIN ANNIS /Pernilla <3

Anonym sa...

Haha nej pillan, hon ska till Sthlm!! Försök inte sno henne nu! ;)