onsdag, november 4

you'll never walk alone.

Jag ska erkänna att jag tappade tron. Surade. För ett tag lät jag mig dras in i nederlaget och bitterheten. Jag glömde vad det faktiskt handlar om.


when you walk through a storm
hold your head up high
and don’t be afraid of the dark.
at the end of a storm is a golden sky
and the sweet silver song of a lark.
walk on through the wind,
walk on through the rain,
tho’ your dreams be tossed and blown.
walk on, walk on with hope in your heart
and you’ll never walk alone,
you’ll never, ever walk alone.



Fan, vi har klarat värre saker än så här, jag och Liverpool. Svåra lägen är vår specialitet, att vara bäst när det gäller, att aldrig ge upp, att kämpa in i det sista, att säga fuck you till dom som trott att allting varit klart när det är två minuter kvar.


(detta betyder dock inte att jag inte är orolig. en miljon skador och hemsk formsvacka. men vi tar det. vi fixar det här.)
-

Inga kommentarer: