torsdag, november 12

allmänt hispig.

Ska upp till Lindvallen imorgon och titta på mitt boende.


AAAH, tänk om det är jätteäckligt? Och fult? Och mörkt? Och spindlar överallt? Och jättekallt? Och i allmänhet jättehemskt?


Tänk om jag kommer att vara värdelös på nya jobbet och absolut inte kunna lära mig något och bara fråga om folk vill ha plusmeny på sin bensin hela tiden? Och fråga om kunderna vill ha äpplen eller morötter på sin korv?


Nojig? .....ja. Men bara lite.


ELLER JÄTTEMYCKET.


Om en månad sitter jag där. (Kommer dessutom att få fira min födelsedag alone. buhuhu poor me.)


(Och fanihelvete vad ont i ryggen jag har. Min svank har bestämt sig för att döda mig. Jag har alltid vetat att den här idiotiska rumpan och dom här idiotiska låren skulle vända sig emot mig, och nu har det hänt. ghhhhhhh.)
-

Inga kommentarer: