måndag, november 16

omöjligt att hålla allt i huvudet.


I det här skrivblocket finns för tillfället hela min hjärna lagrad (nästan hela iallafall). Jag har en miljon tankar som snurrar runt, och jag måste få ner dom på papper för annars finns det inte en chans att jag kommer ihåg allting. Listtjej de luxe, that's me;


- önskelista
- julklappslista
- behöver till Sälen
- saker att göra innan Sälen
- saker som ska med till Sälen
- dagens att göra-lista


+ några andra smålistor med filmer, böcker, blablabla.


(Jag slappnar av mycket bättre när jag har saker på papper, för om det finns där så behöver jag inte hålla det i huvudet. Då snurrar det mindre, och det blir lättare att inte driva sig själv till vansinne. Allt ska ner på papper. Har man inte papper eller penna tillgängligt, ta mobilen. Stresshantering, utarbetad efter många års hårdplugg.)
-

Inga kommentarer: