tisdag, november 17

fram med viljan som inte finns.

Bryan Adams - Heaven (MTV unplugged version) spelades plötsligt på min spotify och oj vad bra det var.



Jag sitter här med trött huvudvärk och mitt ständiga ryggont och ska nog sova. Jobbar imorgon 6-14 och jag är så trött på mitt jobb så jag vill kräkas. Trött på att gå upp före fem, trött på att gå runt i det där köket hela morgonen och vara på konstant helspänn för att inte glömma något i all ovana. Trött på att stressa i motvind, trött på otrevliga människor. På fredag och lördag ska jag vara "expert" och allt ska vara perfektperfekt, och jag vill verkligen inte.


Fast egentligen vill jag verkligen vara sharp och fixa det här och vara expert och perfektperfekt och därför ska jag plocka fram den viljan från någonstans och vara totalt superbra.
-

1 kommentar:

slajjnda sa...

DU KLARAR DET GALANT GUMMAN !
Jag tror på dig :)
Vet precis hur det är!
PUSS