måndag, november 30

Hur svårt kan det vara?



Jaa, som tidigare nämnt så hade ju Voodolls råkat packa min beställning fel. Mycket irriterande.


Men.


Jag ringde ganska direkt upp och förklarade problemet, och fick grymt bra hjälp. Mannen jag pratade med bad direkt om ursäkt, sa att jag bara kunde behålla dockan som jag fått fel, och att den rätta skulle postas direkt imorgon bitti.


Alla företag borde behanda sina kunder på det här sättet, fanihelvete vad arg jag blir när jag får ett dåligt bemötande av personer som har betalt för att hjälpa mig. Hur kan det göra så ont att vara trevlig och hjälpsam? Ja, ibland har man en dålig dag, en trött dag, en dag med för mycket att göra, men det får ändå aldrig gå ut över kunden/gästen. Aldrig! (fast ibland är det kunden/gästen som är så äcklig otrevlig och då vill man helst bara spotta dom i ansiktet, men det får man inte. då ler man ändå, jävligt ansträngt.)


Tack Voodolls.
-

Inga kommentarer: