lördag, november 14

tre veckor.

Var alltså i Sälen och kollade läget igår. Kollade boendet (typ vandrarhem) och var in en sväng på jobbet. Börjar troligtvis jobba den 7:e december, så den 3:e december jobbar jag sista passet på mcd (tror jag) och 6:e december blir det flytt. huh.



Soooo, I was thinking hejdå-utgång/"nu firar vi Annas födelsedag i förväg"-utgång om två veckor. Who's with me?



(I Sälen var det snö förresten, snökanonerna gick för fullt, jag bor ca 4oo meter från jobbet, och ca 300 meter från en lift. Jag kommer att jobba på julafton, men planerar hemåkning på juldagen, och jag är ledig över nyår. Japp.)
-

3 kommentarer:

erika sa...

im with you! :)

Pernilla- sa...

Hmm.. vi tar din födelsedag den 25 istället tror jag :)LÖÖÖV

slajjnda sa...

Du kommer få så gryyymt roligt gumman !