torsdag, januari 15

En mycket exlusiv titt in i Annas extremt stökiga huvud;

- Alltså tjejen, vad håller du på med egentligen?
- Men, va?
- Ja, så här kan du ju inte hålla på!
- Jag fattar inte vad du prat..
- Sluta! Vad är det värsta som skulle kunna hända?
- Hm. Jaha. Du menar det där.
- Mhhhmm?
- Jo, men, alltså, eh..
- Du har ju inte ens några bra bortförklaringar.
- Nä.
- Just det. Säg efter mig nu; "Det värsta som kan hända är att jag får ett nej..."
- Det värsta som kan hända är att jag får ett nej...
- "... och ett nej dör man inte av."
- ... och ett nej dör man inte av.
- Det var väl inte så svårt?
- Närå.
- Bra, då kör vi då!
- Fast...
- Vad är det nu då?
- .. jag tror visst att man kan dö av ett nej.
- Du är fan hopplös.
- Hm. Ja.

...........

"Första tecknet på vansinne, att tala till sitt eget huvud"
- Phineas Nigellus
-

Inga kommentarer: