onsdag, maj 5

something new.

Jahapp mina kära vänner, idag har jag då sagt upp mig från mitt kära mcd. Från och med första helgen i juni hittar ni mig lite då och då i den andra rondellen, = på Statoil.

Har varit lite (mycket) nojig senaste veckorna om jag verkligen gjort rätt val, och idag blev jag helt säker på att jaa, det har jag verkligen. Mcdonalds var mitt första jobb och jag kommer alltid vara glad över att ha jobbat där för jag har haft kul, utvecklats och lärt mig sjuhuuukt mycket. Jag har ju tillochmed saknat det under vintern. Men idag när jag kom tillbaka kändes det inte alls som att jag varit borta i fem månader, det kändes som jag haft en ledig helg och sen kommit tillbaka. Allting kändes precisprecis likadant och jag fick krypningar i hela kroppen. Fick lov att nypa mig själv i armen, HAR JAG VERKLIGEN VARIT I SÄLEN? Jag behöver någon nytt och jag vill inte lukta fritös. Så nu vet ni var ni hittar mig i sommar.
-

Inga kommentarer: