torsdag, maj 6

busy week?

Jag trodde att jag skulle komma hem från Sälen och ha jättetråkigt. Nu har jag visserligen bara varit hemma sen i söndags men dom här dagarna har gått i ett jäkla tempo.
-Måndag var det städning och rensning och uppackning och träffa Linn och fika hos Lina och spinning på kvällen.
-Tisdag var det tvätt och plockning och rensning och åka till pappa och äta och byta sommardäck och titta på inspelat Grey's (livsviktigt).
-Igår var det in på Statoil och prata och skriva på papper, sen var det jobb och säga upp mig och sen var det fort hem till träning och sen var det hem och äta och duscha och ner sängen.
-Idag var det jobb 6-15.30 och så handla på Lidl och så hem. När jag kom hem låg min fina nya ipod shuffle på sängen! Och en ny Elle-tidning. Så lite kaffe och snabb Elle-bläddring, nu måste jag packa ihop en liten väska för om 55 min ska jag hämta Linnsan så blir det lite badmys med tjejer som jag inte träffat på eeeeevigheter.
-Imorgon blir det jobb 6-14, hem till dusch, sen till Borlänge (Kupolen) för shoppingärenden och fika med Erika, sen har jag två 20-årsfester på kvällen (kul att välja, eh nej).
-Lördag är det kanske lite huvudvärk på fm, och så jobb 17-00 på kvällen.
-Söndag har jag spinningledarutbildning 10-12. Resten av söndagen kan jag nog gissa mig till att det blir städning och plockning och rensning igen.



Gud, jag måste fixa en kalender.

Inga kommentarer: