onsdag, maj 26

just another runaway

Igår var en niice ledig dag. Fixade bankärenden, såg på film (the box) med Linn och mörk choklad och melon och mango. Skjutsade lillebror till fotbollsträning, gick lång powerwalk med Linn, skuttade hem och duschade och matade mig, såg på film (the perfect getaway) och Ugly Betty och DH med Linn och Linda och mörk choklad och popcorn och melon. Sen hem och sova alldeles för några timmar och så jobb idag 6-14. På hemvägen fick jag ett mördande trötthetsanfall så det kändes som att jag skulle få lov att stanna bilen och sova i en timme. Sjukt komatrött. Sen kom jag hem och drack lite kaffe och nu är jag lite (lite) piggare. Ska filura på lite spinningmusik nu. Sen äta. Och sen träna funktionell styrka. Och sen duscha. Och sen se på Grey's. Och sen dö en aning i min säng. Jobb 8-17 imorgon.


(alltså vad är det med mig och mina "jag gjorde det här och det här och det här idag och imorgon ska jag göra det där och det där och det där. det är ju så tråkigt att jag dör. fast just nu är nog meningen med min blogg mest att jag ska kunna gå tillbaka och se vad jag sysslat med. och för att skriva av mig lite. jah. inte mycket roligare än så.)
-

Inga kommentarer: