söndag, maj 23

åh, alla dessa underbara ord.

Städar min bokhylla. Ni vet, jag älskar ju böcker. Verkligen älskar. Nu ska jag rensa bort några mindre viktiga (men just nu känns ungefär alla viktiga) och jag hittar böcker som jag läst för länge sen och som verkligen var bra. Bäst att skriva ner innan dom skickas iväg och jag glömmer.

Hannibal , Thomas Harris
En spricka i kristallen, Cecilia von Krusenstierna
Catch me if you can, Frank W. Abagnale och Stan Redding
Pirater!, Celia Reed
Luder, Helen Walst
Respekt, Camilla Floyd
Den osannolika strippan, Diablo Cody
The Dirt, Neil Strauss
Att älska som en porrstjärna, Neil Strauss
Spelet, Neil Strauss


Sen så är det ju Marian Keyes böcker, Harry Potter och Bridget Jones som är mina absoluta favoritfavoriter som står längst fram i hyllan och som jag läser om och om och om igen. Och Neil Strauss böcker läser jag också om och om och om igen. Sjuhuuukt bra författare.



1 kommentar:

Evelin sa...

Vaddå rensa bort? Inte rensa bort som i slänga, väl? För då gör det lite ont i hjärtat. Lägga undan i en kartong är okej, men inte slänga.