fredag, december 19

Vi går vidare. Positivt tänkande.

Nu tycker jag att vi försöker tänka lite positivt. Jag klarade ju faktiskt teoriprovet igår. Vi fick jullov idag. Det är party ikväll, och förfest med min fina klass. Jag har en flaska med väldigt gott vin. Jag har biljetter till AC/DC på Ullevi i sommar (det har jag glömt att berätta va?). Jag fyllde 18 förra helgen. Jag har en bil (som jag iochförsig inte får köra själv. hm.).


Dessutom, det viktigaste av allt; Jag har fantastiska vänner. På senaste tiden har jag verkligen förstått hur grymt bra dom är allihopa. Gamla som nya. Vänner man haft sen dagis, vänner man lärde känna för många år sen, vänner man lärde känna för några år sen, vänner man lärde känna för ett år sen, vänner man lärde känna för några månader sen. Jag har alltid tyckt att jag klarat mig bra på egen hand, men jag måste erkänna, utan er skulle det vara 100 ggr svårare. I love you.
-

Inga kommentarer: