måndag, december 29

Förvirrad bloggare med bortbrända hjärnceller.

Jag har inte bloggat så bra på sistone. Det tycker inte ni heller va? Men just nu orkar jag inte blogga särskilt seriöst. (Seriöst kanske inte är det rätta ordet annars heller.) Jag bloggar det som hoppar upp i huvudet. Ja. Helt plötsligt kommer det smälla till med tio inlägg på en timme eller något. Men inte just nu. Jag är alldeles för seg. Har mest hamburgare i huvudet. Igår glömde jag till och med bort min träning. Jag glömde bort min träning. 18.15 låg jag i badet och insåg att jag skulle varit på träning för en kvart sen. Grrrr. Det har aldrig någonsin hänt förut. McDonalds bränner bort mina hjärnceller. (Eller omvandlar? Om man skulle titta in i min hjärna så kanske alla mina hjärnceller skulle se ut som små hamburgare? Eller happy meal-leksaker?)


(Lillebror fick Guitar Hero on tour i julklapp. Med gitarren. Nu ska han och hans pappa åka iväg och köpa trumsetet. Så jag vet precis vad jag ska göra resten av lovet. När jag inte säljer hamburgare alltså.)
-

Inga kommentarer: