torsdag, april 7

(igår) dag 06 – en låt som påminner mig om ett ställe




Jag tänker på Ecuador. Jag hade inte lyssat ordentligt på Robyns nya, hade bara lagt in den i ipoden precis innan jag åkte. Dom första två veckorna i Quito var inte helt roliga, men nu hade vi hoppat på bussen som skulle ta oss iväg och ut på större äventyr. Precis när vi börjar rulla ut ut staden och vulkaner och nya overkliga landskap börjar sprida ut sig så går den här låten ut i mina öron och jag känner att från och med nu  kommer det här att vara fantastiskt. (och det blev det.)


it's gonna be ok
ok
ok

hey little star, don't be afraid
we all fall apart and make mistakes
don't you know nothing ever seem to make sense
you put your dancing shoes on and do it again
you know I believe it if you say you can

so when you feel it's all pretend
then you look into my eyes
just say one true thing like you mean it
and, baby, just look into my eyes

little star

the sun's gonna shine on all of us
we're all the same - stardust and stuff
you're just a little boy and I'm just a little girl
programmed rebels in a cruel, cruel world
we never get what we deserve

so when you feel like it's all pretend
then you look into my eyes
just say one true thing like you mean it
and, baby, just look into my eyes

and though I bet you think it's better
on the inside there with them
we're better off outside looking back in
I know you think you're lost but you think again
when you look into my eyes.

1 kommentar:

Evelin sa...

Jag väntar fortfarande på en (lång) sammanfattning från Ecuador. Så du vet.