torsdag, april 28

bildbomb!

ungefär vid den här skylten försvinner mobiltäckningen

detta mötte mig när jag kom fram. oh, ro i själen.


underbart ensam frukost med kaffe och fruktsallad


ser ni den lilla lämmeln? helgens sötaste underhållning, alla kategorier.

här gömde jag mig för björnarna på natten.


myyyyste i solen




och löste massor av korsord

det KAN ju gå att köra skoter. även fast det inte är någon snö.

lillebror och hans kompis jagade lämmlar. ganska underhållande



minibar?


vi tog en sväng till fjätervålen. jag och mamma solade, dom andra åkte skidor (och vattenskidor ibland).

fjäll<3

Egentligen skulle min älskade P komma hit förra veckan, men så fick hon hantverkarproblem (NORGE ÄR ETT U-LAND BEFOLKAT AV IDIOTER) och kunde inte komma. Buhu tyckte jag, vad ska jag nu göra? Så, jag åkte upp till stugan i Häggberget (närheten av Idre). Körde upp efter jobbet på onsdagen, sov en natt ensam och njöt av ensamheten och tystnaden och naturen i största allmänhet. Ingen täckning på mobilen, dom enda ljuden som existerar är vattnet som forsar och fåglarna som kvittrar, uuuuunderbart. På torsdagen kom mamma och dom andra, och på fredagen kom en familj till. Åt mat, godis, löste korsord, läste tidningar, åkte till Fjätervålens backar, tog en sväng till Idre, solade. Med andra ord, inget vettigt alls, och gud vad skönt det var. Åkte tillbaka till Sälen i söndags. Superdagar.

Inga kommentarer: