fredag, april 1

dag 03 – en låt som gör mig glad



Ja, alltså, det finns en miljon låtar som gör mig glad. Det är ju musik som lyfter mig som inget annat när jag egentligen vill gömma mig i ett mörkt hörn. Men okej, just nu går den här ganska mycket på repeat. I Glee-version (hehe såklart). Tyväääärr fanns inte det på youtube, så Tina och Cher fick hoppa in. (ni kan dra fram till 2.28, för det är då det drar igång på riktigt). Men för att få känslan på riktigt så måste man faktiskt höra Glee-versionen, och helst se också.



left a good job in the city
workin' for the man every night and day
and I never lost one minute of sleep'n
worryin' about the way things might have been

big wheels keep on turnin'
oohh the Proud Mary keeps on burnin'
and we're rollin' (rollin)
rollin (rollin), rollin on the river (rollin on the river)

said we're rollin' (rollin)
rollin (rollin), rollin on the river (rollin on the river)

Inga kommentarer: