torsdag, april 28

är så himla bra på att blogga.

HEEEEEEEJ

Eller, kanske bara hej.


Hörni, nu är säsongen helt oerhört nästan slut och snart börjar man nysa (pollen<3<3<3<3<3). Mina älskade husmossambosar börjar åka hem i början av nästa vecka och då flyttar min nya sambo in och det kommer att bli så överjävligt underbart skönt samtidigt som jättesorgligt. Vart tog den här säsongen vägen? Jag åker hem till Säter onsdag kväll nästa vecka, på torsdag åker jag till Stockholm (JAAAA. ska andas stadsluft och underbara avgaser och shoppa och flaneeeeeraaaa och bara njuuuuuta och så träffa Linn och sen åka tåg hem med Linn), och sen kommer jag ha en helt fantastisk helg hemma och träffa borlängetjejer som jag inte träffat sen innan Ecuador, och mysa med Lina och Astrid och åka till pappa och vara hemma i uterummet med mamma. ÅH. Sen tar jag med mig kaffemaskinen upp till Sälen och sen så blir det spännande att se hur Sälen ser ut på våren och sommaren?


Hur mår ni?

Inga kommentarer: