fredag, april 15

åhmenintenuigen.

Nämen FAAEN hörni, nu är vi här igen. Ingen blogg, inget skrivande, inga livstecken, inget språkproducerande. Jag VILL ju skriva, jag VILL ju tycka, jag VILL ju berätta, men gör jag det då? Eh, nej. Åååååh.

Dåligt. Mycket dåligt.


"det här är en DÅLIG mack", som en kund skrek i butiken för något år sen. Hehe. Vi hade slut på spolarvätska, och då blev han arg och utbrast "men CHIPS, det har ni!?!?". Sen fortsatte han den hjärndöda diskussionen och när min chef till slut frågade vilken felfri bransch kunden själv jobbade inom så sa han att han jobbade med tv-sändningar. "Men jag har haft massor av tillfälliga avbrott", sa min chef. "INTE PÅ MINA PASS" skrek kunden då. Hahahaaaa, jag dör vad folk är sjuka i huvudet.

Och en gång var det en gubbe som blev arg för att det tog så lång tid i kön (han skulle hämta en stugnyckel) och efter mycket idiotiskt diskuterande frågade min chef vad mannen själv jobbade med. OCH DÅ SÄGER HAN ATT HAN JOBBAR PÅ SJ. Hahaaaaa, men hur tänker man då?

Inga kommentarer: