söndag, januari 30

söndag!

uppdatering två dagar i rad, vad är detta!?

sitter i soffan och tittar på slalom, har precis intagit en delikat lunch bestående av en avocado och hårt bröd med hästkorv. mmmMMmm. fast nu kommer jag lukta hästkorv hela dagen, usch. har tränat på förmiddagen, körde ett kort konditionspass. ja jäklar vad jag tränar! har brutal träningsvärk i axlarna sen igår, om någon skulle försöka massera mina axlar så skulle jag troligtvis bryta ihop och storgråta. benen är inte heller helt pigga, har vissa svårigheter vid toalettbesök. har bestämt mig att jag ska beställa en HTC desire, men när jag väl skulle slå till upptäckte jag att den bara finns i "mocha" och "brilliant white". hallå, svart!? tekniksaker ska vara svarta och diskreta och bara allmänt snygga, inte BRUNA. so what to do? vit? hmmm. måste hursomhelst gå till jobbet nu. 15-24, gud var jag är trött på att stänga nu. bara imorgon kvar, sen är jag ledig två dagar, tjohoo.

Inga kommentarer: