måndag, januari 17

en hemmahelg.

fredag:
hoppade i lilla röda och drog mot södra dalarna

fin ljusrosa himmel längs vasaloppsvägen (höll på att köra på en tjäder. obs! inte i samband med denna bild.)

var tvungen att stanna för att ta en bild på dimslöjorna över dalälven

kom hem och fick födelsedagspresent (kaffemaskin!!!!)
lördag:
åt härligt stor helgfrukost

hade julklappsutdelning

mamma hade sparat julsakerna framme så att jag skulle få lite julstämning

mammas ambitiösa tomteland
drack gott te i fin kopp

var hos mormor och blev bjuden på fin söndagsstek (fast det var lördag)



och fin efterrätt
söndag:
hälsade på älsklingslina och hennes lilla familj. urgulliga astrid!

Fick världens finaste rosor av Lina och vi kunde inte sluta prata. Fy vad bra det var att träffa henne, och sötaste Astrid som bara växer och växer. Sen tog jag mig trots blixthalkan (alla körde i max 70 km/h) till Borlänge där jag storhandlade på ÖB, köpte vindrutetorkare på Biltema, shoppade lite på Kupolen, och sen träffade jag ERIKA (!!!), som jag inte träffat sen innan jag åkte till Ecuador. Vi fikade på Wayne's och surrade om våra liv, sen skjutsade jag hem henne och kröp tillbaka till Säter. Åt mammas tacopaj, såg på Solsidan och Timeout med familjen i soffan. Sen badade jag (åh, vad jag saknar badkar i Sälen). Och så sov jag en sista natt i min underbart stora säng. Idag är jag hos pappa och har skotrat, slänger upp lite bilder på det om en stund.

Inga kommentarer: