söndag, januari 9

paaaartyyyyyy

trött tjej?

Det är värsta partyt going on utanför mitt rum. Förfest och p-söndag är visst anledningen. Dom river av en massa klassiker där ute. (Linn sjunger högst.) Själv är man ju lite sliten efter nattens fyra timmars sömn och så börjar jag 8.00 imorgon, så kände inte riktigt att flaskan skulle vara min vän denna kväll. Jag har ätit lax med pesto och sen gömt mig i min säng med en godispåse och New York, I love you. Den var söt, men ingen film jag kommer se igen. Just nu funderar jag på om jag ska joina festen med mina pyjamasbyxor eller om jag helt enkelt ska fortsätta hålla mig här inne. Jag måste liksom ut dit för att ta mig till badrummet där avsminkning och tandborstning och snabbdusch ska äga rum. Hmm. Jag vill sova. Jag måste sova. Det blir nog ett hej med pyjamasbyxorna.

Inga kommentarer: