måndag, januari 17

det ska faaan inte töa i januari!

lite dåligt med snö i skogen, men fin sol

vattenskoter?

haha, jag ser så himla mesig ut! *rädd tjej på jätteläskig skoter*



det blev lite mörkt i skogen

rosa himmel över skäves vita vidder


en del av dagens outfit (men varför tittar jag så konstigt på min egen rumpa?)

Drog hem till Skäve på förmiddagen, vi tog en skotertur till Hedemora och åt på mitt kära mcd, träffade några f.d kollegor, och fick en liten nostalgisk rundtur backstage (kanske blir det sommarjobb i fritösångorna?). Inte världens bästa skoteråkning efter gårdagens regn och dagens fortsatta äckliga plusgrader. Det var stubbar och stenar och isracing och vattenskoter. DET SKA INTE VARA PLUSGRADER I JANUARI. Det finns absolut inget väder i hela världen som gör mig så deprimerad som tö mitt i vintern. Det ska vara minusgrader som biter, inga jäkla plusgrader som smeker mig på kinden.

1 kommentar:

Anonym sa...

en uppdateeeeering! :) Saknar dig! <3 Linnsan