måndag, januari 10

måndaag

Vet ni hur mycket det har blåst/blåser här idag? Helt sjukt! Tackgud för att jag hade medvind ner till jobbet imorse, annars hade jag fan vänt och gått hem och lagt mig.

Klockan är just nu 21.21 och jag ska snart gå och lägga mig. Jo, det är sant. Sömnbrist från helgens stängning-öppning, sömnbrist från gårdagens förfest här hemma-bli väckt kl 02.30 av hemkommande-gå upp kl 7. Jobbat 8-16, väldigt lite kunder men det har varit sjukt tempo ändå, telefonen slutade aaaaldrig att ringa. -Hejsan, jag skulle behöva en bärgare! Hej, hyr ni ut bilar? Hej, kan ni laga bilar? Hejsan det var från Carlsberg, vad vill ni beställa till veckan? Hej, kan du koppla mig till er verkstad? Hejsan, jag blev bärgad av er igår, var är min bil nu? Hejhej, har ni fått in Svenska dagbladet idag? Heeej, jag undrar vad det kostar att hyra skotrar hos er? Hejsan, jag har fått en faktura av er på en bärgning som jag redan betalat, varför det? osv osv osv osv. GUD. Men det var en bra dag, mitt kära Statoil.

Sen gick jag (blåste) hem, åt en banan och en kiwi, drog till Sats. Joggade på bandet i 35 minuter(!). Mina kära vänner, jag hatar att springa. Men idag, Í did it. Dusch och bastu, ICA, hem och fixa middag och matlåda, diska. Nu ska jag borsta tänderna och sooooooooova.

Inga kommentarer: