lördag, januari 22

hej!

Ojoj, ingen vidare närvaro på bloggen senaste dagarna va? Har ingen bra förklaring, men veckan har rusat fram, har ingen aning om vart den tog vägen.

Men! Jag vill bara säga att fan, vad livet känns BRA just nu. Snö, kollektiv på husmoss, träning, jobbdagar som rusar iväg, fantastiska nya människor, skratt, gud vad bra jag mår. Just nu hänger jag och Madde och Linda hemma i soffan och tittar på en dålig film (Madde har somnat och snarkar, hehe). Måste sova snart, hade världens roligaste utekväll igår, men det var mindre kul att vara på jobbet kl 6.20 imorse. Egentligen skulle jag bara med ut på Gustav och äta en trevlig middag, men den middagen blev fördrink och vin och vin och shots och Högis och champagne och sen en vild schagerkväll på Harrys. Fantastiskt. Jobb imorgon 10-18 och sen är jag ledig i tre hela dagar. JA

1 kommentar:

Evelin sa...

HÄRLIGT! Måste säga att jag känner likadant. Förutom det lilla faktum att jag inte alls har läst de sidor jag ska till lektionen idag. Men vad gör det när det mesta andra känns muy bien?