måndag, juli 11

måndagsbarn.

Okej. Ni vet att jag gick och lade mig lite för sent igår? Mhhm. Men vet ni när jag somnade? Typ, ALDRIG. Alltså, jag brukar verkligen aldrig ha problem att somna men igår var det helt sanslöst. Det var som att varenda tanke som någonsin snurrat i mitt huvud bestämde sig för att åka karusell, om och om och om igen. Jag har nog sovit max tre timmar (och jag är en extremt sömnberoende madam). Trots detta gjorde jag en massa nytta på jobbet, yrat runt och fixat hela dagen för om jag stod stilla för länge kändes det som att jag skulle börja gråta, alternativt kräkas av trötthet. Nu har jag landat i soffan hemma och druckit två kaffe, för jag har en massa andra saker att fixa.


Och herregud, ni ska bara veta hur oerhört ful jag har varit (är) idag. Glasögon, inget smink, avflagnat nagellack, otvättat hår i rufsig knut och så det här sömnbristhärjade ansiktet. Tänk Britney när hon hade en riktigt dålig dag. huuuuuh

Inga kommentarer: